mandag den 5. november 2012

Vind smukke vaser fra Kähler hos Finurlige Finesser

I samarbejde med Kähler har du nu chancen for at vinde de SMUKKE Primavera vaser.
 
 
Serien består af 4 vaser i forskellige størrelser, og nuancer. Jeg er selv helt vild med vasernes form, der skal forestille stiliserede løvtræer, de smukke grønne nuancer og så den tanke der ligger bag designet, nemlig at vaserne kan bruges på flere måder.

Når du ikke har fyldt dem med friske blomster, så kan du vende dem på hovedet, så løvtræets fine silhuet træder frem. Dermed er de vaser eller små skulpturelle objekter, alt efter hvordan de vendes. DET ER DA GENIALT....Desuden passer træerne i størrelse til Avvento serien, og kan komineres med disse så man kan lave sin helt egen skov i vindueskarmen eller på bordet. "En grøn skov af vaser" - det lyder da helt fantastisk ikke sandt?

Forresten så laver Kähler rigtig mange andre skønne produkter, som man kan forelske sig i, prøv bare at se på deres hjemmeside. Der er mange gode julegaveideer også....
 
 
Du kan deltage i giveawayen på følgende måde:

1 lod for faste læsere (via Google friend Connect i sidebaren) - nye som eksisterende.

eller

5 lodder for faste læsere (via Google friend Connect i sidebaren) - nye som eksisterende - og link til giveaway'en med billede via egen blog eller facebook, samt at du går ind på Kählers facebookside og "synes godt om"

eller
 
10 lodder kan du fordoble til, hvis du laver et indlæg på din blog om denne giveaway. 
 
Skriv i kommentarfeltet herunder, hvor mange lodder du deltager med - 1, 5 eller 10.
Husk at skrive din mailadresse, hvis den ikke er let tilgængelig andre steder.
Du kan deltage frem til den 25/11-2012 , og vinderen trækkes umiddelbart derefter.

70 kommentarer:

  1. deltager med et enkelt :)

    deltag også gerne i min give away http://krea-kaos.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
  2. De er bare super fine. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  3. i´m in med et lod, je_taime4@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne med et lod.
    Mvh Pennie

    SvarSlet
  5. Vild fed gave, jeg deltager med alle 10 lodder:-)

    SvarSlet
  6. jeg tager 5 lodder til disse skønne vaser:)

    SvarSlet
  7. et lod til mig, skønne vaser (:

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 10 lodder.
    Link til indlæg: http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/se-hvad-jeg-har-vundet.html

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Uh ha, deltager med 10 lodder
    Hilsen Jo
    Bedstemorskram@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg prøver lykken med et lod.

    SvarSlet
  11. uh, jeg elsker kähler. Og har faktsik længe ønsket mig disse fine vaser. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne komme blomster fra kolonihavehus i disse fine vaser. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  13. 5 lod;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  15. Hej!! jeg vil gerne deltage med 10 lodder!!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  16. De vaser er bare noget af det smukkeste - helt unikt design...
    Kähler kan altså nogle ting hvad design og egne finesser og detaljer angår.
    Jeg er med på 5 lodder - Følger dig både via bloglovin og som fast læser via googleconnect - Og jeg har selvfølgelig linket via facebook.

    tina@mipex.com

    SvarSlet
  17. Jeg er SÅ vild med deres vaser. Jeg håber at mit enkle lod er det heldige;)

    SvarSlet
  18. Skøn give away - jeg deltager med 5 lodder og glæder mig til at følge din blog!

    SvarSlet
  19. lækker lækker giveaway som jeg da helt klart er med på med 10 lodder :-)
    De vaser ville virelig pynte hjemme i min vindueskarm :-)

    SvarSlet
  20. Lækker give away, jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  21. Flotte vaser, 1 lod til mig.

    Hilsen Joan M

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med på 5 lodder - det er bare sådan en sød give away, jeg håber på held og lykke ;O) Kærlig hilsen Betina

    SvarSlet
  23. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager gerne med 10 lodder.
    Link til indlæg: http://finurligefinesser.blogspot.dk/2012/11/vind-smukke-vaser-fra-kahler-hos.html

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:
    http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-10.html

    SvarSlet
  25. Jeg går all in og deltager med 10 lodder. Jeg er bare SÅ vild med de vaser :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  26. sååå lækker give awaay
    10 lodder giver flere chancer
    så det nupper jeg :)
    knus Marianne
    patchworkblomsten@gmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 1 lod
    Sarahisabells@hotmail.com / bidronningen.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. Så er jeg din Google friend, og lægger et lod i bunken....så er det bare at krydse fingre...

    SvarSlet
  29. Her må jeg da også prøve.......måske er jeg snart den heldige.....har nemlig aldrig prøvet at vinde en give away.....piv piv...forsøger med et enkelt lod!

    SvarSlet
  30. Jeg er med på 5 lodder - håber lykken tilsmiler mig :-)

    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Ingen blog= eet lod....så er der bare tilbage at håbe, at det netop er dette lod, der er det heldige. Hilsen Marlene/ 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fantastiske vaser...øh....og så har jeg opdaget, at jeg kan linke til fb. Så er et ok, at jeg i stedet står på med fem lodder? Tak. Hilsen Marlene, 1i11e.1u lle@hotmail.com

      Slet
    2. Hej Marlene, jeg plejer at kopiere linket og så slå det op på min væg.... Men du kan sagtens reducere til 5 lodder hvis du vil. Mange hilsener Mette

      Slet
  32. Vilka underbara vaser, jag blir kär! Jag är gärna med på 5 lotter! Titta gärna in hos mig, även jag har en giveaway på G.

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  34. ♥ bare Kähler og de vaser må rigtig gerne pynte herhjemme :-)
    Jeg er med på 10 lodder, tak.

    SvarSlet
  35. 1 lod til mig.

    Jeg har meldt mig som læser fordi du skriver på en fantastisk inspirerende måde. Din DIY med herreskjorten, du ændre til en sød bluse med flæser og knapper bagpå slog bare benene væk under mig. Jeg skal på jagt og prøve at gøre dig kunsten efter.

    Ønsker dig en god lørdag med tid til nydning af dit nye smukke sengetøj.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  36. Jeg deltager meget gerne med et lod :)

    SvarSlet
  37. jeg er med :-) 1 lod til mig

    SvarSlet
  38. 5 lodder, smukke vaser :-)
    Camilla@lolkjensen.dk

    SvarSlet
  39. 10 lodder til mig. :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk
    http://tenaltz.blogspot.dk/2012/11/hoppetihop.html

    SvarSlet
  40. 5 lodder til mig, tak :-)
    smukke, smukke vaser
    hwulff@lite.dk

    SvarSlet
  41. Super flot vase :-) 5 lodder til mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne, det er faktisk et sæt på hele fire vaser du kan vinde :-)

      Slet
  42. Jeg er helt vild med Kähler! :-) Så stilrene og elegante!

    Jeg deltager med 1 lod!

    rikkesunds@live.dk
    rikkesunds.blogspot.dk

    SvarSlet
  43. 5 lodder til mig ;o) Jeg er fast læser i forvejen og linker fra min blog nu... :o)

    SvarSlet
  44. Deltager med 5 lodder og krydser fingre for at de snart står i min vindueskarm :)

    SvarSlet
  45. Skynder mig at smide 5 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  46. Hej Mette
    Jeg deltager med fem lodder. Har sat det på facebook.
    Hvis jeg nu gøre det fire gange, vil jeg gerne deltage med 20......
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha Charlotte, den har jeg ikke hørt før ;-)

      Slet
  47. De er simpelthen så smukke og helt geniale i designet. Jeg forsøger mig med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Flotte Kähler!

    SvarSlet
  49. Jeg vil også gerne smide 1lod i puljen, og krydse fingre til d. 25 nov....;-)

    SvarSlet
  50. Kære Mette - Tak for sidst! Jeg deltager meget gerne og har lavet et lille indlæg om din blog i dag :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet
  51. Hej, fine vaser, deltager med et lod
    Hilsen Birgith

    SvarSlet
  52. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Hej Mette
    Jeg deltager hjertens gerne i din fine give away :) Har trukket 5 lodder, for følger og like Kähler på Fb. Har linket til dig inde på min blog :)

    X`er fingre :)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  54. er så vild med Kähler som jeg længe har været fan af på facebook <3 Jeg er med med 1 lod

    Hilsen Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  55. Jeg deltager med 1 Lod. Håber det er nok, for nøj hvor er vaserne fine:)

    SvarSlet
  56. De er så fantastiske! Jeg snupper et enkelt lod og krydser fingre for resten :)

    SvarSlet
  57. De er jo skønne :-) Deltager med et lod.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at læse med og lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad :-)